hamburger-icon

Kliker.info

Tanović u Torontu : Premijerno prikazan film “Triage” (Video)

14 Septembra
04:00 2009
"Samo su mrtvi vidjeli kraj rata" – Platonov je citat koji odslikava priču filma Triage. Kroz ovaj film Danis Tanović istražuje koliko rat mijenja ljudsko srce. Ali, za razliku od Okarom nagrađene "Ničije zemje" novi film ne prati priču  vojnika, već priču hroničara.Colin Farrell glumi Marka Walsha, ratnog fotografa.Vrijeme radnje je kraj osamdesetih, a svoj dom u Dublinu, fotograf će uskoro zamijeniti odlaskom u Kurdistan. Sanjim na teren odlazi i prijatelj David (Jamie Sives). Ulogu Elene, španjolske Markove djevojke glumi Paz Vega, dok je Christopher Lee po prvim kritikama, briljirao u ulozi psihologa Dr. Joaquina Moralesa.

Film naglašava gradaciju emocija. Za Farella kažu da je odlično odigrao promjene u Markovom karakteru uzrokovane ratom kojem je kao svjedok prisustvovao, a za Christophera Leeja, da je to možda najrazrađenija izvedba u  njegvooj karijeri. Glavna zvijezda na premijeri filma koje ja održana na međunarodnom filmskom festivalu u Torontu (TIFF) svakako je bio Colin Farell, a jedan od detalja zanimljivih novinarima i javnosti svakako je i onaj kako je glumac za potrebe filma morao smršati dvadeset kilograma. Uz Farella, premijeri su prisustvovali Tanović i Branko Đurić. Prve kritike koje su objavljene na blogovima u superlativu govore o ovom filmu. Triage je prvi Tanovićev film na engleskom jeziku. Podsjećamo da je Tanović 2001 s filmom Ničija zemlja dobio Oskara za najbolji strani film, naredne godine učestvovao u omnibusu 11.09.01, te režirao film L'enfer 2005. godine.  (Kliker.info-Svevijesti)

<!–
var jsval = '’;
writethis(jsval);//–>