hamburger-icon

Kliker.info

Palm Springs : Filmu “Armin” nagrada kritike

14 Januara
21:39 2008

Hrvatskom filmu "Armin", autora Ognjena Sviličića, je na 19. međunarodnom filmskom festivalu u Palm Springsu, u Kaliforniji, dodijeljena nagrada kritike FIPRESCI za najbolji strani film, među 53 filma kandidata za ovogodišnju nagradu "Oscar" Američke filmske akademije. Žiri međunarodnih kritičara, koji su pogledali 53 od 63 filma kandidirana za ovogodišnji "Oscar" za strani film, odlučio je nagradu FIPRESCI dodijeliti Sviličićevu "Arminu", priču o ocu i sinu iz malog grada u BiH koji dolaze u Zagreb na audiciju za njemački film.  U filmu glavne uloge glume bh. glumac Emir Hadžihafizbegović i dječak Armin Omerović. "Naš film ‘Armin’ je među 53 filma dobio nagradu kritike, što je najvažnija nagrada na ovom festivalu", rekao je Sviličić u telefonskom razgovoru iz Palm Springsa, ističući kako je to "prva nagrada u SAD", te ukupno 13. međunarodna nagrada filmu "Armin"."To je jedno od najvećih priznanja hrvatskom filmu u Americi u posljednje vrijeme", istakao je Sviličić.Nakon Palm Springsa, film će u SAD sudjelovati i na filmskim festivalima u Klivlendu (Cleveland) i Santa Barbari. "Sada, nakon nagrade FIPRESCI, očekujemo i pozive na druge filmske festivale u SAD, a nadamo se da bismo mogli dobiti i američkog distributera", dodao je Sviličić. Na festivalu u Palm Springsu nagradu publike "Mercedes-Benz" za najbolju filmsku priču dobio je film "Then She Found Me", tragikomična hronika žene u sredovječnoj krizi, koju je režirala, supotpisala scenarij i  glumi Helen Hant.Nagrada za najbolji dokumentarni film pripala je filmu Tricie Regan "Autism: The Musical", koji prati skupinu autistične djece dok pripremaju predstavu.  Na festivalu u Palm Springsu, koji je počeo 3. januara a završava u ponedjeljak, prikazano je 212 filmova, uključujući 65 premijera, iz 66 zemalja.  (kliker.info-Onasa)

Oznake
Podijeli